Firma LifeScan zaprezentowała dzisiaj nową nazwę i branding instytutu LifeScan Diabetes Institute, znanego do tej pory pod nazwą Johnson & Johnson Diabetes Institute. Zmiana nazwy odzwierciedla nabycie ośrodka przez firmę LifeScan. Wiodąca firma inwestycji prywatnych Platinum Equity zrealizowała transakcję nabycia firmy LifeScan i instytutu od koncernu Johnson & Johnson dnia 2 października 2018 r.
„Instytut już od ponad dekady zajmuje się transformacjami w opiece cukrzycowej i będzie nadal realizował misję reakcji na światową epidemię cukrzycy poprzez najwyższej klasy nauczanie na bazie doświadczeń. Od założenia instytutu w roku 2007 tysiące specjalistów w zakresie cukrzycy przeszło dostosowane szkolenia zorganizowane przez ośrodek, w tym poprzez webinaria na żywo i na żądanie, programy stacjonarne, serie wideo z odpowiedziami na pytania kliniczne, dalszą edukację, e-moduły, rozmowy w serwisie Twitter i recenzje publikacji związanych z cukrzycą” – czytamy w oświadczeniu.
„LifeScan Diabetes Institute umożliwia pracownikom opieki zdrowotnej na całym świecie dostęp do najnowszych informacji na temat innowacyjnych modeli praktyki i sposobów wykorzystywania obecnych narzędzi i technologii w leczeniu cukrzycy. Wszystkie te możliwości usprawniają opiekę nad pacjentami i prowadzą do lepszych rezultatów” – skomentował Amparo Gonzalez, dyrektor wyższego szczebla do spraw edukacji zawodowej i relacji w LifeScan Diabetes Institute. – „Mając na koncie ponad dekadę pracy na rzecz specjalistów opieki zdrowotnej na całym świecie, LifeScan Diabetes Institute pozostaje oddany swojej misji i wygląda przyszłych możliwości transformacji opieki cukrzycowej i podnoszenia poziomu życia pacjentów w kolejnych dziesięcioleciach. Bardzo cieszymy się z wizji przyszłości i tego, co możemy osiągnąć w kolejnym rozdziale rozwoju”.
Poza nową nazwą ośrodek LifeScan Diabetes Institute zaprezentował także nowy branding, w tym zmodernizowaną stronę internetową i logo.
LifeScan to lider w monitorowaniu poziomu glukozy we krwi – ponad 20 milionów osób na całym świecie korzysta z produktów marki OneTouch.