Firma Super-Pharm oficjalnie otworzyła swój pierwszy salon optyczny w Polsce. Optic Super-Pharm, który znajduje się w centrum handlowym Arkadia w Warszawie, to pierwsza placówka w nowym, poszerzonym formacie, który do dotychczasowej oferty apteki, drogerii i perfumerii dołącza produkty i usługi optyczne.
„Pierwszy salon będzie dla nas testem, jak klienci zareagują na naszą poszerzoną ofertę. Widzimy ogromny potencjał tego segmentu rynku i uważamy, że doskonale wpisuje się w ofertę Super-Pharm. Dlatego w 2019 roku planujemy otworzyć kilkanaście salonów Optic Super-Pharm, lokalizując je w naszych działających punktach sprzedaży” – tłumaczy cytowany w komunikacie Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm Poland.
W Optic Super-Pharm udostępniono klientom 28 mkw. powierzchni sprzedaży i 8 mkw. gabinetu. Salon zatrudnia optometrystów, którzy przeprowadzą badania wzroku. Badanie optometryczne pozwoli na wybór odpowiednich szkieł okularowych dla danej osoby, właściwych do jej wymagań i oczekiwań.
Pierwszy drugstore w Polsce otwarto w maju 2001 roku. Obecnie sieć Super-Pharm obejmuje 76 salonów w całym kraju, a także stale rozwijający się sklep online.