Medicover Stomatologia, jako pierwsza w Polsce, wprowadza system telekonsultacji „eDentysta” i udostępnia przewodnik Q&A dla pacjentów. To reakcja firmy na obecną sytuację, bo w związku z koronawirusem centra dentystyczne przyjmują pacjentów przede wszystkich w sytuacjach pilnych, w trybie dyżurów. Epidemiolodzy odradzają bowiem leczenie stomatologiczne ze względu na ryzyko przenoszenia się SARS-CoV-2.
W tej szczególnej sytuacji pacjenci poszukują informacji o tym, gdzie mogą otrzymać pomoc stomatologiczną w nagłych wypadkach, jakie przypadki wymagają natychmiastowej pomocy, a także, jak realizować swój plan leczenia w tych okolicznościach.
Usługa „eDentysta” oraz lista Q&A to najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami przygotowanymi przez profesjonalny zespół specjalistów z zakresu m.in. stomatologii zachowawczej, implantologii, protetyki, ortodoncji czy stomatologii dziecięcej.
Dzięki niej pacjenci mogą sprawdzić, które przypadki wymagają niezwłocznej konsultacji oraz kiedy wizytę bezpieczniej i bez szkody dla zdrowia lepiej odroczyć.
Stomatologia w Medicover jest dostępna dla pacjentów zarówno w ramach abonamentów medycznych, jak i na zasadzie płatności za pojedyncze usługi.
Medicover Polska od ponad 20 lat zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię oraz kompleksową opiekę szpitalną. Oferuje usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych, które przeznaczone są zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.