Asseco Poland udostępniło aplikację mobilną „Moje Pomiary” do samodzielnego monitorowania stanu zdrowia przez pacjentów, podała spółka.
„Chcemy, aby tworzone przez nas rozwiązania ułatwiały funkcjonowanie zarówno placówkom medycznym, jak i ich pacjentom. 'Moje Pomiary’ powstały zwłaszcza z myślą o osobach, które często przekazują informacje o stanie swojego zdrowia lekarzom. Dzięki temu mogą one być w szybki sposób dołączone do ich dokumentacji przechowywanej w elektronicznym systemie jednostki medycznej. Nie jest konieczne żadne skanowanie lub przepisywanie. Aplikacja usprawnia więc również pracę lekarzy, którzy mają dzięki temu więcej czasu dla pacjenta w trakcie wizyty kontrolnej” – powiedział wiceprezes Krzysztof Groyecki, cytowany w komunikacie.
Z aplikacji „Moje Pomiary” można korzystać na dwa różne sposoby. Pacjent może w niej ręcznie zapisywać różne wskaźniki zdrowotne np. aktualne ciśnienie krwi, swoją temperaturę, masę ciała. W przypadku diabetyków korzystających z urządzenia Glucomaxx Connect, dane są automatycznie przesyłane do aplikacji bez konieczności ich ręcznego wpisywania, podano dalej.
Rozwiązanie Asseco pozwala na indywidualne skonfigurowanie norm dla wprowadzanych wyników, tworzenie własnego dzienniczka pomiarów, a także wykresów prezentujących dane historyczne. Aplikacja „Moje Pomiary” jest dostępna dla użytkowników urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android i iOS. Należy do rodziny produktów Asseco Mobile Patient Apps (AMPA), która została stworzona z myślą o wsparciu pacjentów w procesie leczenia. AMPA to zarówno samodzielne aplikacje, jak i takie, które obsługują współpracę z rozwiązaniami Asseco, działającymi w placówkach opieki medycznej na terenie całego kraju, podsumowano w materiale.
Asseco Poland S.A. specjalizuje się w produkcji i rozwoju oprogramowania. Jest to największy software house z polskim kapitałem, ponad połowę przychodów grupy stanowią rozwiązania własne. Asseco jest szóstym największym dostawcą oprogramowania w Europie.
(ISBnews)